Lumbamed deréktámasztó öv

21 350 Ft

A Lumbamed deréktámasztó öv javasolt kopásos fájdalmak, aspecifikus fájdalmak, túlterhelési fájdalmak, tartási rendellenességek okozta fájdalmak csökkentésére. A gerinc alsó szakaszán, illetve a keresztcsont területén jelentkező fájdalom (low back pain, lumbago) kezelésére. A fájdalommentes mozgástartományt meghaladó hirtelen mozdulatok gátlására. A csigolyák közti porckorongok műtéte utáni rehabilitáció elősegítésére, a maradékfájdalom kezelésére

Javasolt: kopásos fájdalmak, aspecifikus fájdalmak, túlterhelési fájdalmak, tartási rendellenességek okozta fájdalmak csökkentésére.
A fájdalommentes mozgástartományt meghaladó hirtelen mozdulatok gátlására.
A csigolyák közti porckorongok műtéte utáni rehabilitáció elősegítésére, a maradékfájdalom kezelésére.
Légáteresztő Clima Comfort szövet a bőr felületéről elvezeti, felszívja a nedvességet, szárazon tartja a bőrt.
A Clima Fresh tulajdonság csíramentes, higénikus környezetet biztosít, megelőzi a kellemetlen szagok kialakulását.
A kialakított tépőzárakkal az ortézis jól illeszthető, ülés esetén sem csúszik el.

Előnyei:
Mosható, könnyen kezelhető, a tépőzáras megoldás miatt különféle testformákra felfekszik, a bordák állíthatóak
Elszívja az izzadást, így kellemes viselést biztosít, megakadályozza a bőr kipállását, dörzsölését és sebesedését, gombás bőrfolyamatok kialakulását
Még bőséges izzadás esetén is a szövet kellemesen száraz marad, ezáltal jelentős mértékben javítja a viselője komfort érzését
A gyárilag 35 fokos szögbe állított 4 háti rugós borda kézzel állítható a derék és keresztcsont görbületéhez

Tulajdonságok:

Megtámasztja és tehermentesíti az ágyéki gerincszakaszt
Tépőzárral állítható
Anatómiai kiképzésű
Színe szürke
A gerinc tartását 4 db rugalmas beépített merevítő biztosítja, amely nem kivehető
Derék területén a magasság: 26 cm